Saturday 23 February 2013

Hidup tak Keruan

Entri kali ini aku tak update menggunakan notebook. Take note dan setiap yang aku buat adalah sejarah dalam hidup aku. Jadi,ini kali pertama aku update melalui telefn.Aku update menggunakan aplikasi Blogger On The Go (macam Astro gak) melalui telefon Samsung Galaxy Y . Well,sesiapa yang teringin nak update blog ketika korang tengah tunggu gf datang ke,tengah tunggu bas kat bus stop ke bolehlah korang download secara percuma kat Google Play ek.Memang memudahkan.
Entri kali ini bertajuk hidup tak keruan.Apa yang tak keruan? Ok,hidup aku tak keruan sebab mouse notebook aku dah rosak.Hampeh betul. Yang mouse bluetooth pun rosak jugak. Cap ayam betul.Sia-sia je aku beli mahal-mahal tapi hasilnya amat menghampakan. Terpaksalah aku guna mouse tapi bukan mouselah kat notebook aku ni. Melecehkan. Susah nak tekan.Susah nak gerakkan cursornya.Susah nak copy-paste sebab nak kena right-click. Itupun aku pakar sikit tentang Short-cut dalam bab kopi-pasta ni.Nak cut pun senang.Tak sia-sia aku belajar tinggi-tinggi sampai ke menara gading.
Baiklah. Itu sahaja yang dapat aku bebelkan.
p/s:Sebenarnya tak ada idea nak update apa. Saja je test Aplikasi Blogger On The Go ni.Best ke tak.

3 comments:

  1. haha..punye lah bace bgai nak rak..
    last2 saje nak try application je..haish..haha

    ReplyDelete
  2. haha. yg tang p/s tu yang tak boleh blah punya. Dah agak dah mesti ada org akan ckp cmni. hehe

    ReplyDelete